"Serangkap perkataan sudah cukup untuk mereka yang mahu mengambil iktibar, tetapi seribu perkataan tidak cukup bagi mereka yang keras hati"

(UNTUK KESAN BACKGROUND MUSIC TERBAIK, SILA SET KAN VOLUME 20-25 SAHAJA, TQ)

Saturday 20 July 2013

MEMBONGKAR INFO TERPENDAM : KE MANA JASAD OSAMA ??

Hari ini puasa yang ke 12 tahun ini , sementara menunggu berbuka puasa, aku terjumpa satu artikel mengenai mayat Asy Syahid Usamah bin Ladin. Cerita ini baru pertama kali aku jumpa. Dan aku yakin cerita ini benar kerana ia datangnya dari isteri Usamah sendiri. Sebagai orang yang berjuang di jalan Allah apalah gunanya jika hanya mahu mereka-reka cerita palsu. Bagi ku , orang yang berjuang dijalan Allah takkan mahu  membuat cerita palsu, kerana diri mereka sendiri mereka telah wakafkan untuk fi sabilillah.
Begini lah apa yang ku jumpa:






Kisah Ini Dipaparkan Kerana Amerika Masih Dilihat Terus Berbohong Di Atas Kesyahidan Syeikh Osama bin Laden.




Zaujah Syeikh Osama Ladin ; Amal Al-Sada yang berasal dari Yaman secara peribadi menyaksikan secara langsung peristiwa syahidnya tokoh Islam tersebut. Beliau mendedahkan kisah sebenar, dan mendedahkan juga rahsia kehilangan jasadnya. (Selepas penyiaran berita ini, ia telah dihapuskan oleh pentadbiran TwiMail, tetapi teks itu juga disiarkan di YouTube dan tidak pernah dikeluarkan, setakat ini).

Berikut adalah cerita beliau : " Apabila serangan bermula dan tentera mula turun dari helikopter, saudara-saudara yang berada di rumah pada masa itu, terlibat pertempuran dengan mereka. Pertembungan ini adalah berat dan sengit..

Tentera Amerika dan tentera Pakistan tentera adalah orang-orang yang menyerang rumah kami. Mereka bertindak bersama-sama. Terdapat begitu ramai dari pihak mereka. Mereka pantas menceroboh di seluruh kawasan dan rumah. Kemudian berlakunya satu pertempuran.

Pada masa serangan, Osama berada di dalam bilik itu. Beliau segera mengambil pistol dan berlari ke tingkap. Dalam beberapa minit pertama menembak, mukanya ditembusi peluru dan dia segera diterima syahid, dengan izin Allah. Dan ia adalah rahmat Allah untuk Sheikh.

Amerika, selepas beberapa ketika, masuk ke dalam bilik dan mendapati Sheikh Osama mati syahid. Mereka mengambil jasad beliau dan membawanya keluar dari rumah dan dimuatkan ke dalam sebuah helikopter yang dimiliki marin Amerika.

Apabila helikopter berlepas, ketika ia berada di udara, terdapat satu letupan yang sangat kuat. Mungkin helikopter ditembak jatuh. Ia terbakar dan meletup di udara. Bahagian helikopter itu jatuh ke tanah. Semua orang di dalam helikopter itu dibunuh dan mayat mereka berkecai. Perkara yang sama juga berlaku kepada jasad Sheikh.

Amerika mahu mempertontonkan -jenazah- syahid Sheikh Osama kepada seluruh dunia untuk membuktikan kemenangan mereka. Namun Allah telah memusnahkan rancangan mereka.

Allah mengambil dari mereka beserta jasad Osama bin Laden. Mereka dibiarkan tanpa apa-apa bukti, maka Amerika telah datang dengan cerita bohong tentang pengebumian di laut.

Sesungguhnya Allah telah melindungi Sheikh di saat beliau hidup dan melindunginya dari musuhnya selepas kematiannya (dengan melenyapkan jenazah beliau dalam letupan helikopter). Semoga Allah memberinya syahid dan Taman Firdaus daripada syurga serta dalam kedudukan yang mulia ! "

***
Pada bulan Ogos 2011 ( selang beberapa bulan selepas peristiwa di Abotabad ), Amerika mengeluarkan kenyataan melalui Fox TV - bahawa di Afghanistan, para Mujahideen di Emiriyah Islam telah menembak jatuh sebuah helikopter yang dipunyai oleh " Team 6 " daripada tentera laut Amerika yang telah mengambil bahagian dalam operasi menggemparkan di rumah amir al-Qaeda. 22 samseng "SEALS" terbunuh. Obama kemudian menyatakan ucapan takziah kepada keluarga dan rakan-rakan marin.

Ada kemungkinan bahawa kenyataan ini dikeluarkan adalah sebagai suatu usaha untuk menampung kehilangan rakyat Amerika yang terbunuh dalam helikopter berserta 'diambilNya' badan Osama bin Laden dan musnahnya anggota-anggota marin di Abbottabad pada malam Mei 2, 2011.

Disunting daripada laporan yang dikeluarkan oleh Jabatan Pemantauan , Kavkaz Center pada 9 Julai 2013 .

~ 'TM teringatkan peristiwa sahabat r.'anh yang jenazahnya dihurung lebah dengan kehendak Allah yang mahu memelihara jenazah daripada dipotong kepalanya oleh musuh ~

No comments:

Post a Comment